همانطور که میدانیم یکی از مهمترین روش های موفقیت در آزمون محاسبات تمرین و بررسی سوالات سال های گذشته است. حتی می توان گفت برای موفقیت در آزمون های نظارت و اجرا همین مقدار تلاش کافی است و نیازی به دوره های گران قیمت نیست. فقط کافی است آزمون های سال های گذشته را تمرین کنید و مکان آیین نامه ها را با شبرنگ مشخص کنید. از این رو ما پاسخبرگی تقریبا استاندارد برای شما تدارک دیدیم که به کمک آن بتوانید به تمرین تست های نظام مهندسی بپردازید. شاید بپرسید چرا تقریبا؟ دلیلش هم این هست که در پاسخبرگ واقعی فضای زیادی بابت امضا و کلی موارد که فقط در جلسه آزمون ضرورت دارد گرفته شده است که وقتی داریم تمرین می کنیم نیازی بهش نداریم.

از آنجایی که تعداد سوالات آزمون های نظارت، اجرا و محاسبات 60 سوال می باشد پاسخبرگ آماده شده نیز دارای 60 جای خالی می باشد. در کناره های این پاسخ برگ فضای خالی قرار داده ایم تا موقع حل تست علامت بزنید تا در انتهای آزمون اون تست رو بیشتر بررسی کنید. تعداد پاسخ برگ ها در هر برگه A4 چهار عدد می باشد. پس از پرینت گرفتن می توانید برش بزنید و استفاده کنید.

پاسخبرگ آزمون نظام مهندسی

همانطور که در تصویر مشخص است سعی شده پاسخبرگ زیاد شلوغ نباشد و خیلی هم دور از واقعیت نباشد. اگر در قسمتی از کارتان نیاز به این تصویر داشتید می توانید دانلود کرده و برای هدفتان برش بزنید و استفاده کنید.

فرمول محاسبه درصد

ممکن است برخی از مهندسین فرمول محاسبه درصد را فراموش کرده باشند که در زیر برای آن ها می آورم.

$ Percentage\ (\%)=\ \frac{3\times T r u e-False}{3\times A l l}\times100 $

که در رابطه بالا $True$ تعداد صحیح و $False$ تعداد غلط و $All$ به معنای تعداد کل تست ها که در اینجا عدد 60 می باشد است.

لینک دانلود فایل PDF پاسخبرگ

فایل PDF عکس بالا با فرمت برداری (Vector) از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد:

پاسخبرگ آزمون نظام مهندسی – PDF